Bodovací systém
Strana 1 z 1
Bodovací systém
Bodový systém schopností
Každá postava na začátek dostane 20 bodů, které můžete rozhodit do předem určených kategorií podle libosti (do: Kenjutsu & Zanjutsu, Kido a Shunpo).
Kategorie:
Kenjutsu & Zanjutsu
- Dovednost s mečem a bojeschopnost zanpakuto
Kido
- Ofenzivní a defenzivní kouzla
Shunpo
- Rychlost
Následně máme nadkategorii a podkategorii. Do nadkategorie patří:
Reiatsu
- Jedná se o shrnující hodnotu síly vaší postavy. Každá postava začíná s reiatsu úrovní 100 a během hry se hodnota zvyšuje konáním misí, soubojů, tréninků a popřípadě jako cena v eventu.
Podkategorie:
Dodatečné schopnosti
- Zde v jednoduchosti popíšete, v čem jiném vaše postava vyniká. Kategorie nemohou zabrat moc širokou škálu odvětví, proto zde dostáváte prostor je vypsat. Například některá postava může být dobrým bojovníkem beze zbraně atd. Fantazii se meze nekladou.
Na závěr abychom nějak upřesnili rozdíly mezi vašimi postavami, tak přidáváme procentuální hodnotu v rozdílu bodů. Co to znamená? Princip funguje jednoduše, vždy se rozdíl schopností bude určovat podle postavy s vyššími body v různých kategorií (pro každou kategorii zvlášť). Máme postavu A a postavu B, postava A bude mít např. 7 bodů v Shunpu a postava B bude mít 9 bodů ve stejné kategorii. Počáteční rozdíl jednoho bodu bude o 2 % a o každý další bod se tato hodnota bude zvyšovat o 4 %, tím pádem rozdíl v rychlosti mezi postavou A a B je 6 % (pokud by postava B měla 10 bodů, rozdíl by byl o 10 %). Co to tedy znamená pro postavu B? Postava B má vyšší šanci na úspěšný úhyb před útokem postavy A a dokáže se pohybovat o něco rychleji.
Abyste věděli jaké kido může vaše postava používat, máte zde jednoduchou tabulku:
Jak získat body?
Existují dva způsoby, jak získat body a ty následně přidat do vaší postavy. První způsob je závislý na hodnotě reiatsu vaší postavy, kdy za každých 200 reiatsu dostanete jeden bod (úplně první bod dostanete na Reiatsu úrovni 200, následně za dalších 200 další bod, atd...) - viz. tabulka.
Druhý způsob je napsáním tréninku ve dvojici (s jiným hráčem nebo GM). Admin si tento trénink (pokud jste ho nesepisovali s GM) přečte a pokud mu přijde, že splnil všechny podmínky a postava v něm skutečně efektivně trénovala, dostane jeden bod a nějaké reiatsu (podle uvážení). Druhý hráč dostává pouze reiatsu.
Tabulka s reiatsu a odměnami:
Každá postava na začátek dostane 20 bodů, které můžete rozhodit do předem určených kategorií podle libosti (do: Kenjutsu & Zanjutsu, Kido a Shunpo).
Kategorie:
Kenjutsu & Zanjutsu
- Dovednost s mečem a bojeschopnost zanpakuto
Kido
- Ofenzivní a defenzivní kouzla
Shunpo
- Rychlost
Následně máme nadkategorii a podkategorii. Do nadkategorie patří:
Reiatsu
- Jedná se o shrnující hodnotu síly vaší postavy. Každá postava začíná s reiatsu úrovní 100 a během hry se hodnota zvyšuje konáním misí, soubojů, tréninků a popřípadě jako cena v eventu.
Podkategorie:
Dodatečné schopnosti
- Zde v jednoduchosti popíšete, v čem jiném vaše postava vyniká. Kategorie nemohou zabrat moc širokou škálu odvětví, proto zde dostáváte prostor je vypsat. Například některá postava může být dobrým bojovníkem beze zbraně atd. Fantazii se meze nekladou.
Na závěr abychom nějak upřesnili rozdíly mezi vašimi postavami, tak přidáváme procentuální hodnotu v rozdílu bodů. Co to znamená? Princip funguje jednoduše, vždy se rozdíl schopností bude určovat podle postavy s vyššími body v různých kategorií (pro každou kategorii zvlášť). Máme postavu A a postavu B, postava A bude mít např. 7 bodů v Shunpu a postava B bude mít 9 bodů ve stejné kategorii. Počáteční rozdíl jednoho bodu bude o 2 % a o každý další bod se tato hodnota bude zvyšovat o 4 %, tím pádem rozdíl v rychlosti mezi postavou A a B je 6 % (pokud by postava B měla 10 bodů, rozdíl by byl o 10 %). Co to tedy znamená pro postavu B? Postava B má vyšší šanci na úspěšný úhyb před útokem postavy A a dokáže se pohybovat o něco rychleji.
Abyste věděli jaké kido může vaše postava používat, máte zde jednoduchou tabulku:
Jak získat body?
Existují dva způsoby, jak získat body a ty následně přidat do vaší postavy. První způsob je závislý na hodnotě reiatsu vaší postavy, kdy za každých 200 reiatsu dostanete jeden bod (úplně první bod dostanete na Reiatsu úrovni 200, následně za dalších 200 další bod, atd...) - viz. tabulka.
Druhý způsob je napsáním tréninku ve dvojici (s jiným hráčem nebo GM). Admin si tento trénink (pokud jste ho nesepisovali s GM) přečte a pokud mu přijde, že splnil všechny podmínky a postava v něm skutečně efektivně trénovala, dostane jeden bod a nějaké reiatsu (podle uvážení). Druhý hráč dostává pouze reiatsu.
Tabulka s reiatsu a odměnami:
Grey- Shinigami
- Poèet pøíspìvkù : 1598
Join date : 08. 02. 14
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|